Kızlar perşembe saat 9 da 2 aylık aşı oldu bebeğim.Ebem 3 gün boyunca duş aldırma dedi.Malum havalar acayip sıcak benim bebekte inanilmaz terliyo çok kötüde kokmaya başladı içim içimi yiyor.Aşı vurulduğu günde sayılıyormu siz kaçıncı günü yikadiniz?Bu gün 4 gün oldu beni aydınlatırmısınız ??