Anneler merhaba bebeğim 10 aylık ve emmeden uyuyamıyor meme olmadan yatağına koyunca çok uykusu olmasına rağmen ayağa kalkıp deli gibi ağlıyor çok bağırıyor nasıl alıştırabilrim önceden kilo problemi meme reddi vardı doktor bol bol emzir dedi teklif et hep dedi şimdi de bağımlı oldu kilosu düzeldi ama ben bittim yani ☹️ Öğretmenim okul da başlıyor nasıl halletcem bilmiyorum ben olmadan da uyumaz gündüzleri falan hep emmek istiyor nasıl emmeden uyumaya alıştırabilirim lütfen biri yardım etsin 🙏🙏