Şimdilik calpol ve serum fizyolojik ile idare ediyorum ama kızım uyuyamıyor. Tıkalı nefes alamıyor. Bu durumu yasayan oldu mu? Nasıl bir yol izledi? Sabah ilk isim hastaneye gitmek acıl dru fazla ılgulenmıyor diye sımdulık evdeyım. Sabaha kadar uyumadık.sabah biraz balgam kustu oda zorla. Sımdı Cocugu yatırdım cocuk uykusuz ama 5 dk bir tıkanıyor aglıyor sızlıyor geri dalıyor. Ates var burun akıyor. Ne olur yardım