Diana07 Merhaba arkadaşlar bu beşiği annemin evi için annem almıştı fakat sadece bir iki kes yatırdık herhangi bir çizi deformasyonu yok iç yatağını e bebekten almılştın iç yatağı ile billikte 800 tl ilgilenen Arkadaşlara duyurulur 🙋🏻♀️ https://imgyukle.com/i/KIrPb https://imgyukle.com/i/KIyas https://imgyukle.com/i/KIC1Q https://imgyukle.com/i/KISft