Kızlar ben doğum yapalı 26 gün oldu spinal sezeryan doğum yaptım ilk 3 gün sütüm gelmedi mama verdirtmedi kayınvalide bebeğim sarılık oldu neyse şükür ben sonra vermeye başladım atlattık boynuna kordon dolandığı için beslenmeyi kesmişti kızım biraz zayıf doğdu ama buna da binlerce şükür 2650 doğdu mama takviyesi yapıyorum +meme Sma comfort kullanıyorduk bitti acaba şimdi hangisini alsak aptamil mavi kapak için iyi kilo yaptığını anne sütüne eş değer diyorlar sizce hangisi ?