Merhaba ben damlasını kullandım bebeğim kolik bi bebek sayılmaz. 20 günlükken başladım gazını rahat çıkarsın diye doktor tavsiyesi ile. Bir zararı olan bir damla değil gördüğüm tek yan etkisi dilinde pamukçuk gibi bir şeyler yapıyor. Her gün temizlemek gerekiyor çocuğun dilini yarım çay kaşığı her gün verdim ben. Zaten şişenin yarısına gelince bebeğim kendi gazını sorunsuz çıkarıyordu.