7412002 OyaGny bak ben hametol diye bir krem kullanıyorum pisiklerde eczanede satiliyor bebekler için olanı aşırı kırmızı olduğu zamanlarda sürüyorum o kremi yani 4 5 saate geçiyor gerçekten mucize gibi geliyor bana o krem bı onu denesene 20₺ fiyatı
OyaGny 7412002 bu lafına güvenerek bide bunu alayım bakalım geçirsin de canım inşallah 🙏 başka bişey istemiyorum
Eymencvk OyaGny bizdede önceden bşy yoktu havalrda sıcak olunca bezden oldugna inandm isilik pşik hepsi oldu
7412002 OyaGny ben çok memnunum kızımda aşırı pişik olmuştu ilk doğduğunda gece uyumuyordu bunu sürdüm hemen sizisini aldı şimdi toplu alıyorum kaşıntısı var mı acaba onu merak ettim
OyaGny 7412002 bizimkinde yok bence canım ya anladığım kadarıyla yıkadım kremledim elimi hiç çektirmedi ya da tepki vermedi öyle 😒 pek fazla da dikkat etmedim ama
gunes20 OyaGny ondan dolayı da olabiliyor. Biz diyet yapmamıza rağmen azalmıştı ama geçmemişti. Sonra kendiliğinden geçti çok şükür 9.ayında.