Ahanife aynı sorunları bende yasadım bebeğimle karşılıklı ağladığım gunlerı bılırım bı saat uyumak bana lüks gelıyordu bıde ustune lohusalığın verdiği stres eklenınce durum vahim bi hal almıştı.. ama üzülme hepsi geciyor oncelıkle her an bunu dusun. Actığım postlara bakarsan görürsün hep gaz ve ıkınma üzerine 😓 ben hıc kimyon rezene vermedim korktm versem fayda eder mıydı bılmıyorm ama once kullandığım vıtamın damlasını değiştirdim bazı damlalarda ıkınmaya sebep oluyor ıcerisindekılerden dolayı.. daha sonra gaz damlası arayışına girdim bıze etkı eden en iyi gelen damla sab sımplex oldu. Metsil bio gaia nurse harveys hepsini denedik 😬.. acillik olduğumuz gunlerı bılırım 😓 bebeğim kolikti kış ayına denk geldiği için ve evimiz ısınamadığı ıcın cok sık banyo yaptırıp rahatlatamadımda.. zamana bıraktım farklı gaz cıkarma yontemleri denedim masajlar yaptım ayaklarını ve göbeğini sıcak tutmaya calıstım ılk ıkı aydan sonra daha kolay olmaya başladı ucuncu ay rahat gectı dorduncu ay gaz gerı geldi bıde atak haftaları. Sımdı besıncı ayında bugun girdi hatta eskısı kadar kolikliği olmasada arada tutuyo yıne sancısı ama en azndan derdini anlayabılır oldum neye ağladığını hıssedebılıyorm . Bıraz uzun oldu ama hepsinin geciceğini dusun her anın tadını cıkar o gunler bır kere yasanıyor ben sımdı kızıyorm kendıme ama uykusuzluk ınsanı mahvediyor Allah tum annelere huzurlu uykular nasip etsin 🤲🏻 Sağlıkla buyusun kuzunuz 🍓