Merhaba oğlum 15 ay 8 günlük olduk iki üç gündür sağ bacağının arasında sivilcemsi serpisiyordu pudrankrem sürünce geçiyor sıcaktan pişik olabilir diye düşündüm fakat bugünde bı ateşi 37 oldu keyfi yerinde fakat üç gündür geceleri çok uyanır dış agrisimi vuruyor acaba gün içinde de keyifli sadece uyuyup uyanınca yavrum ağlıyor ağrımi vuruyor yada sizde böyle oluyor mu bu dönemde çünkü korkacagi falan birşeyde olmuyor gün içinde babasida bende oyunları ynuyoruz ilgileniyoruz yazarsaniz çok sevinirim kaç gecedir yat kalk yat kalk pert olduk…__