Melikeeeecansuu Bebegım 3bucuk aylık kucagımızdada tutarken bu şekılde duruyor zaten hep. Boyle otutrsam bırsey olurmu 3bucuk aylık şuan zaten egılıyor ondekı topları yemege calısıyor. Yaslanmıyor https://imgyukle.com/i/KxLrN
Name123 Melikeeeecansuu bence oturtmayn daha çok erken ben iki çocuğumda da 6 ayını doldurana kadar oturtmadm
nursocum Melikeeeecansuu bence koymayın omurgası için iyi olmaz ana kucağına koyup eline verin oyuncakları daha sağlıklı
Egem06 Melikeeeecansuu onu bilmiyorum ama aldığım en gereksiz şeydi ½ defa oturttum sıfır almıştım 70! Zor verdim 😅
mavilimor Melikeeeecansuu bebeğiniz 180 derece dönmeden oturtmaya başlamayın iskelet sistemi hazır değildir. Ama dönüyorsa alıştırmalar ile başlayabilirsiniz. Bebe yatmaz için biraz erken ben 6 aylıkken falan rahat rahat oturtuyordum bebe yatmaza