Hanımlar bebeğime montessori yatak aldık taşınma durumundayız henüz gelmedi, 1×2 metre olarak aldık. İç yatak sanırım 90×190 dır.
bu yatak işin sade şık bir uyku seti /nevresim takımı arıyorum ama bulamıyorum. Ne şekilde aratmam lazım, ne kullanabilirim, tavsiyeleriniz nelerdir?
evden çıkamadığım için internetten alacağım.
(tek kişilik yatak ölçüsü diyorlar doğru mu?)