mertalibrother Kızlar bebegim 1 yaşına girmesine 1 hafta kaldı fakat son günlerde okadar sinirli oldu anlatamam herşeyi yere atıyor bana vurmaya çalışıyor yemek yemiyor kaşıga vurup heryere döküyor yemegi . Gece krize giriyor böyle bildiginiz evde 15 yaşında ergen varmış gibi . Genelde 2 yaş sendromu diye biliyordum bu durumu ama neden erken girdi benimki acaba böyle durumda olan varmı
mavilimor mertalibrother 2 yaş sendromu değil o. Bir yaşta bir atak var o yüzden. Zaten 12 ayda uyku gerilemeside var. 2 yaş sendromuna en erken 16 18 aylarda giriliyor. Merak etme kısa bir süre geçecek
Beren-2020 Ay benmkide öyle. Sinirleniyor bana vuruyor cirmaliyor, yemek yiyor çok şükür ,gece ağlıyor arada emzik veriyorm tabi hemen. Uykusu bile değişti
RainOverMe 6sında bebegım de yasına gırecek aynı durumdayız bı vurma yok huysuz yemek yemıyor memeyle yapısık gezıyor resmen. Sureklı aglama modunda. Atak haftasına da bakmadım belkı ataktır🤷♀️