crazymommy Mom8763 Geçmiş olsun canım ya rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah ama sen neden gitmedin acile 😒😒
nursocum Mom8763 sakın su yada buz tutma artık yoksa kabarır mahfolursun 2 gün önce oğlum yandı soğuttuktan sonra zeytinyağı sürdük bol bol yarım saat içinde acısıda geçti yanık yerlerin rengide düzeldi
ataninannesii nursocum normal cesme suyunun altina tutmasi gerekir, ne soguk ne sicak. ilkyardım kursunda boyle ogrettiler. bundan sonra da krem
mavilimor Mom8763 ben iki elimle sobaya yapışmıştım anında balon gibi şişmişti sağlık ocağı anneme silverdin vermişti bir tane bile iz kalmadı. Birde yanan yere eskiler bal sürermiş. Anneme de köyle taş fırından kor düşmüş babaannem hemen bal sürmüş onda da hiç iz falan yok.
nursocum Mom8763 sana gelirken Silverdin hametan alsın ah keşke onada zeytinyağı yapsaydın çok mu kötü nehir
nursocum Mom8763 kız koş beratı emzirirsin sonra ah ana yüreği mahfolursun sonra sen iyi ol ki onlara da güzel bak
Aybersa Mom8763 Ah kıyamam sana ,keşke sen de gidebilseydin hastaneye, silverdin iyi geliyor yaniga eşin gelirken alır inşallah ,çok geçmiş olsun komple mi döküldü sana😔😔
Ayzam29 Mom8763 evde aloe vera varsa hemen sürün kantaron yağı da olur silverdin ama en etkili Aloe vera hemen sizintiyi falan alır çok gecmis olsun
nursocum ataninannesii evet bizde hiç buz koymadık çeşmeden su alıp ıslattım onlar zıbını yırtana kadar sonra zeytinyağı ve krem sürdük çok şükür şu an çok az iz kaldı göbek deliği bile yanmıştı
Hazar_ali4119 Mom8763 Una batır sulanmadiysa yanık yerin yangınını alır eyerki su toplayıp patladiysa un koyma un yanmasını alır sizi niye götürmedi sende yanmissin ve kuzum