Sevgili anneler merhaba ilk gebeliğimdi kızım 1 aylık oldu bugün ama hala göğüs ucu yaralarım geçmedi yine de çok sık emziriyorum dayanıyorum acısına ama kızım doymuyor aptamil 1 numara kullanıyorum günde 3-4 kez vermek zorunda kalıyorum geceleri daha uzun uyuyor çünkü bende o fırsatta dinleniyorum.Göğüs ucu yaraları içiN ne önerirsiniz ve mama konusunda kararsızım ne tavsiye edersiniz çok tecrübesizim bu konularda pazartesi günü kiwi markasının göğüs pompası elime ulaşacak sağım yapıp süt miktarına bakıcam .yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler ☹️🤲🏻