AysunCeysina Merhaba Anneler. iki gogsumun ucuda cok kotu catladı. 13 gunluk bebegim var 3 gundur emziremiyorum migdesine kan ve iltihap gittigi icin kusuyor. zaten mama takviyeside yapiyordum. Fakat daha cok erken memeyi unutsun istemiyorum. Sizin basiniza geldi mi nasil tedavi ettiniz. Lansinoh kullaniyorum fakat fayda etmiyor.
herseyguzelolacakk AysunCeysina gümüş kapak kullanın çok faydasını gördüm. Hiç çatlama yara olmadı çok şükür.
defnesmomm AysunCeysina madecassol kullanabilirsiniz. Hiç ama hiç çatlak ya da yara olmadı bende. Bir de aventin gögüs ucu koruyan silikonundan kullanmıştım. Çamaşırınıza gögüs ucunuzun değmemesi lazım iyileşene kadar
dogacan AysunCeysina incia göğüs kremi çok etkili bide phlips aventin göğüs kalkanı öneririm hem sütler aksada boşa gitmiyor içine akıyor
Albgy Fito krem çok iyi gelmişti her saat başı sürebiliesin, biz dogduktan 3gün sonra 15gün sonra hastanede kalmıştık unutmadı emmeyi merak etmeyin unutmaz sizinkide inşallah bir an önce iyileştirmeye bakın gögüs uçlarınızı 🙏🏼
Kelebek45 AysunCeysina aynı durumdaydım gümüş kapak tek çare oldu bana herseyi denedim 3.gün azalttı yaralarımı 2.5 aylık olduk daha hiç olmadı ama hiç çıkarmıyorum
1anne01 Çok geçmiş olsun aynı sorunu bende yaşadım denemediğim şey kalmadı en sonunda doktor fito krem ve madecasol kremi karıştırıp emzirdikten sonra sür sonraki emzirmeden önce sabunla yıka dedi bu şekilde bana biraz hayrı oldu dene istersen çok geçmiş olsun
Lulemom AysunCeysina kesinlikle gümüş kapak kullan. Bende lansinoh kullandım hiç bi işe yaramıyor. Gümüş kapak bir günde bile fark ettirdi,
Lulemom AysunCeysina göğüs pedi akanı emmek için başka bi işe yaramaz. Hatta kurutur ucunu çıkartırken acır. Yani ben bi gün takmadım gümğş kapağı. Göğüs pedi vardı. Daha beter etti sanki
defnesmomm AysunCeysina gögüs pedi sızan sütün çamaşırı ıslatmasını önler sadece. Gögüs ucunun hiçbir yere sürtmemesi için gögüs kalkanı kullanılıyor ya da gümüş kapak.
Melekkokusu AysunCeysina jelli gogus pedi ve iyi bir bitkisel gogus kremi kullanın. Benimde öyleydi 2 güne rahatlama oldu ve hiç emzirmeyi bırakmadım. Kanlı da olsa emzirmeye devam etmem gerektiğini ve bebegi emzirdikten hemen sonra gogus pedi ve kremi sürüp dinlendirmem gerektiğini söylediler. Ve göğsünüzü bebeğinizin tam kavramasina özen gösterin yaralariniz tekrarlanması.
Eliz2021 AysunCeysina doktorum lansinohun onleyici merhem oldugunu, yara olduktan sonra iyilestirici etkisinin olmadigini söylemişti. Ben de 40 gün çektim o ağrıyı en sonunda fito krem aldım doktorum un önerisiyle. Bir günde acıyı hafifletti 2- 3 gunde de tamamen geçirdi diyebilirim. Fakat emzirmeden önce temizlenmesi gerekiyor kremin. Geçmiş olsun.
AysunCeysina defnesmomm siparis veriyorum o halde evet dogru diyorsunuz ucuna surdugum kremin cogunu emiyor
Purpura26 AysunCeysina Benim bir meme ucum halkayla beraber komple enfeksiyon kaptı. Göğüs kalkanı kullanıyordum. İçi süt doldukça nemli kaldı hep daha kötü oldu. Bir süre onu emzirmeyi bıraktım ve mastit oldum. Şuan o göğsümde sütüm yok gibi. Sende benim düştüğüm hatalara düşme. Çok acıyor biliyorum ama emzirmeyi bırakma. Bana madecassol iyi geldi
AysunCeysina Purpura26 bende oyle dusunuyordum fakat gogsumun iki ucuda iltihapli ve emdikce kan geliyor oda midesini bulandirdigi icin kanli kusuyor iki kere verdim ikisinde de aynisi oldu. zehirlenir diye korktum suan vermiyorum saat başi sağıp dokuyorum sutumu iltihapli oldugu icin.
Purpura26 AysunCeysina Ben sağamadım da sen sağıyorsan en azından mastit olmazsın. Ben de bir kaç kere emzirmeyi denedim. Enfeksiyon olduğu için ve benim de 39 dereceye ateşim çıktığı için kustu. O şekilde vermeyi kestim.