Hanımlar elimde ve sırtımda sıkıntı var kızıma bakmakta zorlanıyorum 😔😔 ama aşı olmak zorundayım da korkuyorum onun da yan etkileri çok kötüymüş ne yapayım sizce etrafımda da kimse yok annemler filan hatta bi komşum bile yok ne yapayım sizce çok mu kötü yan etkileri 😭😭