Yusufum02 Kızlar oğlum 15 aylık ama ağzına hiç bir şey almıyor gıdıyor gelıyor süt içiyor ne yapacağımı şaşırdım sıkıntı etmekten deli oluyrm tecrübeli anneler bana yardımcı olun 😒 Bu arada her şeyi de denedim yemiyor sevdiği hiçbir şey yok tatlı bile sevmeyen bir çocuk neler neler denemiyorum ki yemiyor ve bunu dert etmekten hasta olacağım herhalde ben lütfen bana yardımcı olun hastaneye götürdüm demir eksikliği var dediler ilaç verdi ilacı kullandım 1.01 hafta iyi oldu Sonra yine yememeye başladı ve son iki haftadır hiçbir şekilde yemek yemiyor önceden zorlada olsa çorba içirirdim şimdi ağzına yoğurt bile koy durmuyor
iyikianneyim61 Yusufum02 bende ayni durumdaydım cok sık emiyordu doktor azalt felan dedi ama ben komple kesmeyi düşündüm gecede surekli emmek icin kalkardi duzen felan yoktu 15 ayinda emmeyi biraktik ondan sonra uykusu yemesi duzene girdi birde ben balik yagi ve istah icin vitamin kullanmaya basladim col şükür ozamanlara gore çok iyi yemesi suab 20 ayligiz
Utkucan Yusufum02 bir çocuk doktoruna gidin o zaten tavsiyede bulunur kafanıza göre hareket etmeyin burdan birilerine görevde deneme yapmayın her çocuk farklı çünkü daha kötü olmasın
1lina1anne Yusufum02 merhaba bizde boyleydik 15 aylikken dr direk kes memeyi dedi ben yapamadim balik yagina basladim asiri istahi acildi ve suan masallah ne versem ne koysam onune yiyor ve kilo aldi balik yagi bizi cok etkiledi ocean kullaniyorum ben
C_uluuu44 Oğlum şu an 18 aylık.16 aylık iken memeden kestim.Çok iştahsız bir bebekti.Yemeklerin,kahvaltılıkların,meyvelerin tadını bilmiyordu.Bir ümit memeyi bıraktıktan sonra yemek yer iştahı açılır dedim ama maalesef.İştahsızlığı hala devam ediyor🤦🏻♀️
Yusufum02 C_uluuu44 Yani hiçbir şekilde değişme olmadı mı mesela benim oğlum şu an hiçbir şekilde yemek yemiyor hani yemeklerin tadını bile bilmeden reddediyor diyorum ki hani o zaman belki bir lokmada olsa yer çünkü hiçbir şekilde yemiyor sadece anne sütü
C_uluuu44 Yusufum02 Hayır hiçbir değişiklik olmadı.Kahvaltıda sadece yulaf yer tüm günü onunla geçiştirir.Tabi her cocuk farklılık gösterebilir.
defnesmomm Yusufum02 emzirmeyi bir anda sonlandırırsanız hiç fayda etmez, anne sütü çok kıymetli ayrıca. Beslenme aralıklarını biraz açın isterseniz. Bir de balık yağı kullanıyor musunuz bilmiyorum ama iştah üzerinde etkisi oluyor.
Anneemm Bende sizinle aynı durumdayım 17 aylık çok iştahsız süten kessem acaba yanı acıkacak sonuçta illa yemek zorunda kalacak dıye düşünüyorum yalnışmı düşünüyorum 🤔
Yusufum02 Anneemm Büyüklerim annemgil hepsi aynı düşüncede süte güveniyor o yüzden yemiyorum artık ben de bilmiyorum sütten kessem ya yemezse bu sefer sadece içtiğin süt ondan da olmuş olacak
Cherryblossom En azından sagım yaparsınız yemeye baslayınca biberonla verirsiniz anne sütünden de mahrum kalmamis olur aklıma bu geldi sadece 🤷🏻♀️
Yusufum02 Cherryblossom Yani bilmiyorum artık biberonla içmeyi reddediyor bir yemek hiçbir şekilde yemiyor inanır mısınz yani bir kaşık yoğurt bile yemiyor
Cherryblossom Yusufum02 cok zordur anlayabiliyorum iyi bir süre de emmiş aslında siz en iyisini bilirsiniz
Yusufum02 iyikianneyim61 Acaba balık yağının adı ne bir de işte açıcı şurubun adı ne vitaminin adı ne bana bilgi verir misiniz lütfen çok muzdaribim bu konuda
Yusufum02 iyikianneyim61 Nasıl sütten kestiniz sonuçta 15 aylık çocuk laftan anlamaz yani sizi anlamaz nasıl kesme yolunda ilerlediğiniz
iyikianneyim61 Yusufum02 ocean balik yagi vitamin olan da argivit kullaniyorum canım 14 aylikken kullanmaya basladik hala devam ediyorum ben cok memnunum istahini gerçekten artırdı
iyikianneyim61 Yusufum02 reçetesiz canim onlar özel oluyor eczanede daha pahalı biz trendyoldan almıştık dha uyguna
iyikianneyim61 Yusufum02 cok bagimliydi gunduz yavas yavas kestim istedikçe yok kizim meme uyumus gbi seyler soyledim birde orayi bantladim bi iki kere gordu 3 4 gune tamamen kesildik bende sok oldum zorlanirim diye geceleri uyaninca suyunu icirip emzigini verip pispisladim oyle oyle kesildik canim.
Yusufum02 defnesmomm Balık ya da daha kullanmadık ama inşallah önümüzdeki hafta kullanmaya başlayacağım bir de süresini azaltmamı atmamı bekliyorsun sütten başka hiçbir şey yemiyor ki azaltıyor
defnesmomm Yusufum02 anne sütünü bence azaltmayın ya da sütten şu an için kesmeyin. Uzmanlar 2 yaşa kadar öneriyor biliyorsunuz. Ama açken meme değil, ne yiyecekse onu teklif edin. Muhallebi tarzı şeylere kendi sütünüzden ekleyebilirsiniz, sever belki. Meyve de eklersiniz zamanla
Yusufum02 iyikianneyim61 Deneyeceğim inşallah benimkisi de öyle kesilir ben de trent yoldan sabır taşına sipariş ettim bakalım nasıl olacak