Arkadaşlar bebeğim 2 ay 7 günlük ankaradan Adana’ya gitmeyi düşüyoruz eşimin zoru ile ablası var bebeğim kolik bir bebek mi yoksa kendi huysuzluğumu çözemedim aynı zamanda gaz problemide var o da cabası zaten.Korkuyorum nasıl olcak uçakta beni çor zorlarsa ne yaparım diye bi akıl verin sizlerden yaşayan var mı ? 🤧