Yagmurtekin Angelgirl ay ayy biiizzz. 4. Ayından gün aldı 3 gecedir ölüyorum resmen ne gündüz ne gece 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Sinemty Angelgirl benimki de sabah ezanına kadar uyumazdı, uyumadan önce çocuğa banyo yaptırmaya başladık şu an daha iyi 😌 kayıbnvalidem bizdeyken çocuk gece üşütmesin güneş varken yıkayalım diyip durmuştu o dönem sabahlara kadar ayaktaydım 🙈