Pamukkizimmm ben buzluğa 1 çorbalık olacak şekilde top yapıp koydum her çorba için 1 tane çıkarıyorum eğer sebze çorbası yapıyorsam aynı tencerede pişiriyorum fakat top şeklini bozmuyorum blender yaparken kıymayı ayırıp blender yapıyorum yani kıymayı blender yapmıyorum sonra içinde çatalla parçalıyorum. Tarhana falan yaparken de çorbayla birlikte pişirip çatalla dağıtıyorum kuzu kıyma olduğu için minik parçalara bölünüyor ama blender yapmıyorum tane tane yesin çiğnesin diye parçalı şekilde veriyorum kızımın henüz dişi çıkmadı ama damaklarıyla çiğneyip yiyor