Keeee Kızlar merhaba bebeğime bebelac gold veriyorum lakin 2-3 gündür yediği gibi kusmaya başladı kızım 2 aylık henüz. Hero baby kullanan varmı ? Veya önerebilieceğiniz bir mama 🤔
Bayezidin_annesi Keeee bende oğluma kullandigimda kusuyordu ama kullandık onda da kusuyordu şuan 6.5 aylık yaklaşık 3.5 aydır bebevita kullaniyorum çok iyi geldi kusmamiz gitti kabızlığimiz gitti iyi geldi bize dene istersen