Kızlar bebeğim erken doğdu küvezden çıkalı 3 gün oldu 15 gün küvezde kaldı. Küvezde kaldığı sürece sütümü sağıp götürdüm. Şimdi çok şükür evdeyiz ama bebeğim sürekli emmek istiyor ben de tabiki kıyamıyorum her seferinde emziriyorum. İki göğsümü de emiyor memede uyuyakalıyor ama hiç bırakmak istemiyor memeyi. memeyi bıraktığı an ağlamaya başlıyor, parmaklarını emiyor. Sütüm az mı emiyor ama gelmiyor mu bilemiyorum nasıl anlayabilirim? Sütüm artsın diye sağmaya çalışıyorum ama devamlı bebek memede olduğu için sağdığımda çok az süt geliyor. Yani memenin süt üretmesine fırsat kalmıyor. Doymasa memede uyuyakalır mı? Kakasını da yapıyor ama doyuyor mu bilemiyorum. Ne yapabilirim lütfen yardımcı olun, doktora da danışacağım mutlaka.
Çok uzun oldu kusura bakmayın