Alpbeybi Mervekaynak 2-3 saatte bir emziriyorum, ben emzirmeden acıkırsa da ağlıyor zaten. Acıkma ağlaması, gaz ağlaması, can sıkıntısı ağlaması hepsi farklı bebenin 😅 neyi olduğunu anlayabiliyorum 🙌🏻
Mervekaynak Alpbeybi ben anlayamıyorum emme de sıkıntı yaşıyoruz emmiyor acikmiyor mu diuorum kendi kendine 4 5 saati buluyor gık yok çocukta