Hanbebek Merhaba arkadaşlar Doğum yapalı 7 ay 12 gün oldu kanamam biter bitmez bugüne kadar idrar kaçırma sorunum var günlük iki kez 3 kez kilodumu değiştirmek zorunda kalıyorum bu durum geçicimidir acaba Benin’le aynı sorunu yaşayan varmı
Azatsmommy Hanbebek birebir yaşadım hatta dha ilerisini. Gece altıma yaptgm bile çok oldu dr doğumdan sonra oldgnu söyledi urolojiye gttm idrar böbrek filmi hepsi temiz çıktı . Kinzy diye bi ilaca başlattı 1 yıllık ilaç raporu çıkardı bittikçe Eczaneden kimligmle ücretsiz alıyorum. Çay kahve baharat yasak dedi
Duru345 Hanbebek doğumdan sonra kasların gevşemesi normal bunun için idrar yaparken biraz yaptıktan sonra idrarınızı belirli bir süre tutup kaslarınızı tekrardan geliştirebilirsiniz ben bu şekilde yaptım 2 hafta içinde düzeldim
annediyebiri Hanbebek bende de bu sorun aylarca devam etti doktora gittim kegel egzersizi önerdi kasların toplandığını belirtti
Sugibi38 Azatsmommy bu hapı emzirirken kullanabilir miyiz bende ürolojiye gittim tahlil yapıldı. Sonuçlar için tekrar gideceğim eğer hap verirsem uzun yıllar kullanman gerekecek birde çocuk doktoruba sorman lazım kullanmak için dedi
Azatsmommy Hanbebek ilacı 6 aydır kullanıyorum sağol canım etkisi var bayağı 1 yıl kullanıp tekrar gidicem dr a sende mutlaka urolojiye randevu al
Azatsmommy Sugibi38 benim doktor bana emzirip emzrmedigimi sordu oğlum o zaman 6 aylıktı 1 ay önce sütüm kesilmişti emzrmiyorum dediğimde süper dedi öyle dediğine göre sanırım emzirirken içlmiyor canım
A_s_e_l Hanbebek bnde aynı şekilde ya gece yatıom sabh bi kalkıom esim kızın bezini değiştir sidik kokuo dio bilmioki bnden gelio utanıom artık