tugceulusoy21 Merhaba arkadaşlar ben öncesinde aptamil kullandım bebeğim sevmedi şuan kızım 3 aylık oldu geçen aydan bu yana Sma optıpro 800 gram olanı kullanıyoruz sma comfort mu iyi optipro mu ? Bilen varsa yazabilir mi farkı nedir ❤️🍓
mlkumut tugceulusoy21 asla gaz yapmıyor kabız şişkinlik yapmıyor gazsız bebek gibisi varmı bizede doktorumz dedi ve çok güzel kilo aldırıyor. Bebek 5 ay olunca BEBELACGOLD 1 önerdi şuan 7 buçuk aylık onu kullanıyorz ama 5 ay sma comfort kullandım bebeğim sadece mama yemese bırakmazdm bütçeme biraz ağır geldi sonra bebelac a geçtim oda çok güzel
Feyzza tugceulusoy21 canım kesinlikle comfort sadece gazı olan bebekler bunu içiyor diye düşünme bence sma optipro içerisinde asla lif yok ama bizim sağlıklı bir sindirim sistemi için liflere ihtiyacımız var bütün herkesin insanların o yüzden içeriklerine bakmanı tavsiye ederim sma comfort benim tercihim
Sinemello tugceulusoy21 hipp combiotic organic. Prebiyotik destekleyici. Gaz problemi varsa iyi geliyor.