Karhaf yani oğlunu kucağına aldığın için olduğunu zannetmiyorum. Oğlum 16 aylık, olacak ben 37 haftalık hamileyim haftaya doğumum var hala kucağım da geziyor. Birşey olmsfı şükür. Ama doktorun alttan niye muayene etti ki alttan muayene edilmez diye biliyorum. Herşey de vardır bir hayır bakalım kan ver ne çıkacak..? Düşüklw de kendini suçlama canım rabbimin vardır bildiği.. Hayırlısı olsun şimdiden.