Vhdeucr42 Merhaba arkadaşlar sma mamalarından kullanıyoruz. Bu zamana kader 800 gr olandan aldık. Bu kutu içinde olan 1000 gr farkı var mı yoksa aynı mı ?
ikizlerinannesi2985 Vhdeucr42 aynısı. Son 2 aydır kutu içinde olan 1000 gramdan alıyorum. Zaten elimde kutum var. Daha uyguna geliyor
Vhdeucr42 ikizlerinannesi2985 aynen benimde elimde baya birikti kutu alırım artık. Siz de mi sma kullanılıyorsunuz
ikizlerinannesi2985 Vhdeucr42 evet sma kullanıyorum ben de. 1000 gramlık paketlerden alıyorum son bir kaç aydır