Oğlum 18 buçuk aylık artık çok yoruldu gece çok uyanıyor sürekli ağlıyor önceden emzirerek uyutuyordum. Herkes emmek istiyor memeyi bırak rahat edersin dedi. Memeyi tamamen kestim hiç bir değişiklik yok hatta daha beter oldu. Denemediğim şey kalmadı. 1 gündüz uykusu uyuyor 1-1 buçuk saat . Sabah 8 buçuk 9 gibi uyanıyor akşam 10- 10 buçuk gibi uyuyor . Akşam 7-8 gibi dışarı çıkartıyoruz koşup yoruluyor eve gelip banyo yaptırıyorum süt içirip yatırıyorum yine gece 3-4 defa ağlayarak uyanıyor. Odasını ayıracağız bu şekildeyken nasıl aracam bilmiyorum. Bir ara burda good night uyku şurubu duymuştum alsam işe yaramı sizde kullanan var mı?