Asyabebek1 diğer gögsunden akıp gidem sütün varsa süt az değildir canım,sağdığında cıkan süt miktarı gerçek sütünü göstermez,sana en uygun alet mochi ,sen emzirrken diğer gögsune takıyorsun akan sütü topluyor cok tavsiye ederim fiyatıda uçuk değil..sen bol bol emzir ben 5 günlükken başladım mamaya günde 6 kez verrdim 3. Ayımda 2 kez veriyordum..cok emzir stres yapma uyu gündüzleri ve e bebekteki malt içicekten iç:)