Valla bizde geçen gün pikniğe gittik orda üşütmüşüz 4ay 25 günlük bebeğim , keten tohumunu süt ile pişir bi beze sür hem. Göğüs hem sırtına koy 1 saat dursun ,Ben yaptım 1 gün sonra geçti hiç bir ilaç kullanmadım . Faydasını sizde görürsünüz inşallah