Bebeğimin çoklu besin alerjisi var. 3 aylık ve her gittiğimiz doktor gaz deyip yeni bir damla verip geri göndermişti ama sonra öğrendik ki durum bambaşkaymış. Oğlum daha 3 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor. Bu problemi yaşayan var mı? En çok merak ettiğim ne yemeliyim ne yememeliyim?