Hayırlı sabahlar hanımlar benim bebeğim 20 güne yakın çok az kendini pisletiyordu 11. Günde iki defa kendini pişletmişti bizde dr gittik Dr da normaldir dedi ve iki tane krem yazdı poposuna sürüyorum ve o zaman dan beri bir kaç defa daha kendini pisleti ama bu sabah hem zorlanıyordu hemde canı açıyordu yaptı pisliğini yeşil renkte ve katı bebeğim bu arada 4 ay 7 günlük ve benim testim de pozitif sizin böyle oldumu olan varsa ne yaptınız gecti