Merhaba. 47 günlük bebeğim var normalde hep geceleri 2 saatte bir kendi uyanır ağlardı ve beni emmek isterdi. Ama bebeğim şu son 2 gündür aşırı bir uyku halinde hem gündüz hem gece ama yinede uyanırdı 2-3 saatte bir emzirirdim. Fakat bu akşam onu 9 buçuk gibi yatırdım bende onunla beraber uyudum. Alarm hiç kırmam cünkü maksimum 3 saat uyur ve sonra ağlar kalkardı emzirirdim. Ama gece gözümü bi açtım ki saat 4. Bu cocuk tam 8 saat aç kalmış ve ben onu zorla uyandırdım… acaba hastalandı mı neden böyle 1,5 aylık bir bebek nasıl hiç acıkmadan full uyuyabilir ?? Ve ben zorla uyandırıp emzirdim onu hatta içim rahat etmedi
gittim mama da yaptım verdim cünkü ilk kez bukadar uzun süre uyudu.. kan şekeri mi düştü bu son iki gündür uyumaktan yani bilmiyorum hiç akıl edemiyorum bu durum normal mi degil mi. Bundan iki gün önce banyo yaptırdım o günden beri sürekli uyku halinde. 40 ı çıktıktan sonra 2 günde bir banyo yaptırıyorum. Yani gündüzleri 3 saat uyurdu sonra aksam 9-10 gibi uyurdu hep sıcaklardan cok uyuyamazdı farkediyordum. Şuan köy gibi ortamdayız temiz hava ona iyi mi
geldi burası okadar sıcak değil ondan mı bilmiyorum ama aklım 1,5 aylık bir bebek nasıl 8 saat aç durarak uyuyabilir??? Hiç mi acıkmadı bu cocuk ya aklım almıyor