Asel_28 Merhaba sevgili anneler iyisinizdir inşallah siz ve bebekleriniz 20 günlük olduk şimdi yarı kırkı yapılcak neler yapılıyor bilenler bildiklerinizi aktarabilirmisiniz 🤗🤱🧿
1prens1prensesannesii Asel_28 öyle birşey yok kuzum ya. Bir banyo yaptır oku yeter. Ben normal kırkında bir banyo yaptırdım su dökerken okudum sadece
Nrgs Asel_28 yarı kırk tam kırk vs. hiçbir şey yapmadım yapana saygım var da bana çok saçma geliyor, zamanında insanların can sıkıntısından uydurduğu şeyler bana göre
Rubab_Mommy Ben kara kara kizimin dogum gununu yapa bilecek miyim diye duşunurken(korona yuzunden) millet yari 40 yapiyo Bu rahatlktan istiyorum.🧐
Asel_28 Rubab_Mommy bende evde yapıcam tutupda kimseye götürcek değilim gelen misafiri kapıda bahce oturturken tutup bebeği gezdircek değilim zaten
1prens1prensesannesii Rubab_Mommy yarı kırkta birileri toplanmıyor yalnız 🙋♀️ Zaten öyle birşey de yok..
Melin16 Rubab_Mommy Sırf laf söylemek için söylemek demek bu olsa gerek. Bende bu hadsizlikten istiyorum ama olmuyor çok şükür😂🤭
Asel_28 1prens1prensesannesii teşekkürler aynen öyle yapmayı düşünüyorumm hergün banyo zaten yaptırıyorumm büyükler sürekli bişey söylüyorr
Eminos Asel_28 canim buyuk oglumda yaptim annem suya altin koymami soyledi bilezik ceyrek ne olursa artık oyle yikadim sadece baska da bisey yapmadim
Aycarya Asel_28 biz banyo suyuna bir gümüş birde altın yüzük koyduk tesbih koyduk dua okuduk suya onunla yıkadık başka bişey yapmadık 😊