Arkadaşlar kızım 21 aylık. Hersey guzel aksam yatırdım 3 saat sonra aglamaya basladı farkettm bir Tıkanıklık var. Cocuk ogurmeye basladu ama kusmadı burnundan az sumuk cıkardı geri yatırdım ama nafile sabaha kadar uyumadı. Atesi de yoktu. Sabah agladı otururken yine tıkandı nefesi gıder gıvı oldu. 1 avuc balgam cıkardı. Basına gelen var mı?