Ftmev Bebegim arada bir uykusundan normalindende cok agliyarak uyaniyor acaba bunun sebibi nedig bilenleriniz varmi bebegim 3ay+22gunluk o kadar kotu hissediyorumki hele arada geceleri oluyor nasil uyandigimi sasiyorum…
Wanderlust Ftmev uyku teroru olabilir icerigini bilmiyorum tam ama netten bakabilirisniz anlattiginiza benziyor
Bellatrixxx Ftmev o aylarda bizimde oldu çığlık çığlığa uyaniyordu. doktor gaz dedi. (Normalde gazli bir bebek değildi) Gaz damlası verdi 15 gün falan kullandık bir daha olmadı. Doktorunuza bir danışın isterseniz.