Merhaba arkadaşlar 47 günlük bebeğimi dün yüksek ateşten hastaneye götürdük ve kanında enfeksiyon çıktı covid testi yapıldı Allah’tan testimiz negatif çıktı doktorumuz ateş düşürücü şuruplar ve birde antibiyotik şurup verdi gel gör ki kızıma şurupları zorla içiriyorum zorla içtiği halde ateş düşürücü şuruplar hiç etki etmiyor ateşi düşmüyor ne yapabilirim deneyimli anneler bana fikir verin lütfen 🥺🥺🥺 kullandığımız şuruplar calpol Şupur,pedifen şurup ve klamoks antibiyotik şurup