Arden19 Arkadaşlar oğlum çok terliyo 2 kere değiştim şimdi yine ter içinde bugün hava sıcak cam açık içime de sinmiyor terli bırakmak hasta olur diye korkuyorum uykusundan da etmek istemiyorum napayım ya hep kararsız kalıyorum değişeyim mi kalsın mı 🤷♀️
Elifinannesi11 Arden19 uykudayken değiştirme bence ama üstünü güzelce ört,cam kapı kapat cereyan yapacak bir durum olmasın
Alpingo Arden19 üstübğ örtme canım,benim oğlum hep üstü açık yatar bazı geceler kaçkere üst değiştimi bilmem,ben sadece tek zıbınla yatırıyorum ensesinede mendil koyuyorum çareyi böle buldum
gusako Arden19 benim oğlumda çok terliyor. Ben uyuttuktan sonra yatağına almadan önce üstünü değiştiriyorum çünkü su gibi oluyor çocuk. Yatırırken de incecik tek parça zıbın giydiriyorum üstünü de ortmuyorum.
Arden19 Elifinannesi11 öyle yaptım sırtı ter içinde kolları buz gibi oda 27 derece 🤷♀️ Üstünü örtüyorum kollarını geri açıyo