PrensesimDuru canım belki sana da faydası olur anlatim nasıl bıraktırdığımı benim oğlum hem kolik hem alerjik gazı sancısı atağı uyku gerilemesi derken 5.ayına 1 hafta kala artık isyanlardaydım gecede 10 kez uyanıp emziriyodm ve artık her sabah yorgunluktan ağlar hale geldim bi akşam ben çamaşır astım geri geldim kapı arasından baktımki babasi almış omzuna bebek uyutucu uygulamasından süpürge sesini açmış biyandan da dandiniyi söylüyo odasında ayakta geziniyo sonra oğlum biraz mayıştı gözler gitmeye başladı tabi yere yatak yapmıştım oraya yatırdı ve pış pış pat pat yaparak devam etti bi baktım uyudu ve sorunsuz bi şekilde ben şok tabi nasıl uyudu bu çocuk diye sonra ertesi gün eşim izinliydi bütün gün boyunca uyku saatinden hep yatım saat önce iyice emzirip doyurup uykusu gelince eşime verdim uyutsun diye baktım ki onda tepki verse bile daha kolay sakinleşiyo müdahale etmedim gündüz uykuları zahmetsiz ilerledi ama iş gece uykusuna gelince ilk2 gün en az yarımşar saat babasının kucağında baya ağladı direndi ama sonunda sakinleşip uyudu ben tabiki çok zor dayandım kapının önünde bekledim içeri girip emzirmek istedim ama o zaman yaptığımızın bi anlamı kalmicaktı sonuçta ağlıyodu ama babasının kucağındaydı yalnız değildi sonra ben eşimin bu yaptığından destek alarak dedim bende yapabilirim bu sefer aynı yöntemle ben devam ettim ve gayet başarılı geçti İnan ki ilk3 günden sonra artık daha az direniyolar ve eğer uyku sinyalini kaçırmayıp hemen uykuya götürürsen çok kolay uyuyo sende göreceksin şuan diş çıkartıyo çok zor geçiyo inanki o yüzden emmesine müsade ediyorum acısı olduğu için ama bunu alışkanlık edinmedi)şuan 5ay 19günlük geceleri sürekli ağlayarak uyanıyo dişten ötürü.diş öncesindeki süreçte ise gece uyanmalarında karnı aç değilse eğer kısa süre önce emzirdiysem süpürge sesi açıp ninni söyleyip kucağımda sakinleştiriyorum yatırıyorum uyuyo eğer emme saati ise önce sakinleştirip sonra emziriyorum ağladım ve meme geldi algısı yaratmamak için sadece karar ver ve başla bebeğin yine emecek tabiki ama alışkanlıktan değil ihtiyacını karşılamak için meme-uyku bağlantısını kesersen gecede maximum 3 kez uyanıyo