Selam, gerçekten artık ne yapabilirim bilmiyorum, kızım 10 gün sonra 6 aylık olucak ve yaklaşık bir haftadır, hep kucakta uyumak istiyor, önceden ayakta sallardım, yatırdığım anda çığlık atıyor, istemiyor. Ama kucağımdan indirince geri uyanıyor, bu saat oldu hala kucağımda, koridorlarda geziyoruz. Bir çözüm bilen var mı, yada aynısı başından geçen.