Merhaba, bazen bu acılar tutuş yanlışlığına bağlı olabilir, emzirrken göğsünüzü C şeklinde tutun mutlaka,bebeğiniz sadece göğüs ucunuzu çekerse bu canınızı acıtır ,ve aerola yani göğsünzn kahverengi kısmını alabildiği kadar bebeğinizin ağzına yerleştirmeye çalışın,aile sağlığı hemşire ebenizden ‘emzirme danışmanlığını ’ almayı deneyin.Sağlıkla büyüsün inşallah 🥰