Ya çok güzel bir Cumartesi günü yaşadık🧿🙏😍
ilk başta evde başladık.Bugün kızımla arı yaptık ve arı vız vız şarkısını öğrettim.Sonra burda Bahçeli bir yer de açık havada etkinlik oyunları vardı genel teması dinazorlar 😀 bir sürü şeyler yaptık.Öyle güzeldi ki miniğim çok eğlendi.Akşam üstü olduğu içinde güzel yoruldu.Eve geldik erkenden bayıldı😀 sizler neler yapıyorsunuz bu arada kızım 18 aylık .