adastra Ürtiker( kurdeşen) olabilir. Bir akşam üstü başlamıştı bende de. Önce ufak bişeydi ama erteai güne kadar heryerime dağılmıştı. Yüzüm ve hernoktam dahil Kaşıntıdan mahfolmuştum. Hemen randevu aldım, randevu akşam üstüydü sonra ben deli dana gibi ortalıkta dolaşırken oğlumun alerji damlasını kullanmak geldi aklıma. İçtim o ara oğlumu uyuturken bende uyumuşum 1 saat uyandığımda sanki onları yaşayan ben değilmişim gibi hiç bir şey kalmamıştı. Allahtan resim çekmiştimde göstermiştim doktora ürtiker demişti alerji şurunu vermişti yine