Merhaba bebegim 29 aylık bugun bir eğlence merkz. Gittik eve geldikten sonra kusmaya başladı saat 21.00 den beri aralıklarla fışkırır tarzda kusuyor artık midesi bomboş ama hala öğürüyor içtiği suyu fışkırtarak çıkaroyor, midesi agzında perişan oldu kusmaktan uykusundam fışkırtarak uyanıyor 😔 endişe içindeym sizce acile gitmeli mym