Melin16 mom18 isilik degil mi benımde var canım sudocream sürüyorum hergün düzenli dus aldırmıyorum sönüyor lar.
Ftmvrs13 mom18 valla benimkilerde böyle serin yerde yatmalarına rağmen hergün banyo yaptırıyorum birde 🤦♀️ Havalar çok sıcak ya
ikimelekannesi_ mom18 sıcaktan çıkmıştır büyük ihtimalle bebeğiniz küçük sanırım daha çok fazla hareket edemiyorsa sıcaktan terleyip o şekilde isilik gibi oluyor ama geçici merak rtmeyin sadece temiz tutun terledikce kurulayın rahatsız eder kuzuyu
ikimelekannesi_ mom18 işçiliğe benziyor havalar çok sıcak canım ondan olmuştur yeni doğanlar ufak bebekler perişan oluyor bunlarla