Ben de bebeğim 2 aylıkken covid geçirdim. Filyasyon ekibi çift maske takıp emzirmemi ve bebeğe dokunmadan önce ellerimi yıkamamı söylemişti. O şekilde yaptım çok şükür bebeğimde pek birşey olmadı. Bir kaç gün huzursuzluğu oldu ben de calpol verdim bir çay kaşığı. Bu şekilde atlattık çok şükür. Size de geçmiş olsun.