gocebebirbayan mom18 aptamil kullanıyorum kilo yapmıyor. Bebeğim bir tek aptamil sevdiği için onu kullanıyoruz
Beyziikoo mom18 İkisini de kullandım şu an bebelac Gold kullanıyorum bize ikiside normal düzeyde kilo aldırdı memnun kaldım
Sekerpare_ Dilaramina Ben de hipp kullanıyorum ama çok gaz yaptı aptamil de kabızlık sorunu oldu. Bebelac gold nasıl bebeğe kilo aldırıyor mu ayrıca fiyatı nedir
Pekmeziletahin Bende bu dertten muzdaribim aptamil kullanıyorum kilo alımı yok hipp tadını beğenmedi bana can fikir olsun yorumlar
Dilaramina Sekerpare_ gaz yapmıyor ve kilo aldırıyor hip benim oğlumu mahvetmişti aptamilde kabız yapıyor fiyatını tam hatırlamıyorum 1 senedir kullanmıyoruz biz buraktık
Beyziikoo Sekerpare_ Dün E bebekte gördüm 350 gr 45 tlydi. Ben 900 gr 100 tlye aldım. Cimri sitesinde de 90 tl oradan alacağım.