Busraata Oglum 11aylik 2 tane alt diş çıkardı, sonrasında üst ön diş çıkmıyor mu üst iki yan çıktı ben mi yanlış biliyorum 😁vampirmisin oğlum diyip duruyorum sürekli beni bi aydınlatın ya
Mom987 Busraata Normal bazen sıralaması degisiyor. Benim dislerimde oyle cikmis. Yanlış hatirlamiyorsam birkac ay vampir gibi dolasmisim 😄
Deletedmom896 Busraata 7-8 diş olunca başladık canım öyle biz gibi değilde 2-3 sürtüp bırakıyoruz şimdi kendi yapma çabasında 17 aylık inşallah öğrenir
Aselllll Busraata en önce alttan 2 tane cıktı sonra yukarıdan 4 tane cıktı sonra alta ıkı yanlar cıktı suan 8 diş oldu 11 ay 13 gunluj
Gokturk-10 Busraata 7 aylıkken alt ikiler çıktı 8 aylıkken üstten 4 tane geldi şu an 8 ay 26 günlük bekliyorum bakalım sırada ne var ☹️
Busraata Mom987 😁😁çok komik ve garip geliyor hep üst önden bekliyordum ikisi birden yanlardan çıkınca ben şok 😁
Kiziveannesii Busraata bizde 7,5 aylık çıkardık ilk dişi şuan 10 aylık 6 dişi var şuan durdu biraz yoksa peş peşe çıktı hep
Deletedmom896 Busraata Ahahah yanlış yere yazmışım nasıl yazdım bende bilmiyorum 😝 diş fırçalama postu vardı ben buraya nasıl geldim alllahımmm😂
Ferhaykoo Deletedmom896 allah iyiliğini versin bi saattir o postu arıyorum 7 diş olduk fırça alıcam bende çatladım meraktan