Bsra111 3 gündür pozitif olduğumuz u öğrendik 10 aylık bebeğim 2 gğndür ateşini zorla düşürüyoruz bugün nefes alması zorlaştı ne yapmam lazım atlayanlar nasıl atlattı
Asyanesrin Bsra111 çok geçmiş olsun 🙏Allahım şifa versin tez zamanda benim de bilgim yok doktorunuza sorma imkanınız varsa sorun
Mommy_bee Cok geçmiş olsun. Ben de bilemiyorum bebekler kolay atlatıyor diyorlar. Umarım bir an önce iyilesirsiniz.
Uygurelif Bsra111 benim bebeğim 38.günlükken oldu ama nefes darlığı olmamıştı ateşini ilaçla düşürdük aslında hastaneye gitmenide hiç istemem ama nefes darlığı deyince bir tedirgin olmadım değil
benkullanici07 Bsra111 biz yasamadik ama hava makinasi varsa hava tutabilirsin ama bence hastaneye gidin beklemeden bebek daha kucuk mudahale istenilen bi durum bnce