Merhaba kizlar,
Bebeğim 3 aylık olmak üzere doğduğundan beri memeyi tutturamadim ilk önce silikonla emiyordu doymuyordu kilo alamadığı için doktorumuz mamaya başlattı biberona alıştı ama silikonla emmeye devam ettirdim bı şekilde daha sonra kendiliğinden memeyi tutmaya başladı bende nasıl olsa tutuyor diye silikonsuz vermeye başladım 5 dk bile zor emiyordu bu arada süreklidir sagiyordum sütümü ama geçen hafta düzenli sagamadim doğru düzgün emmedide 100-120 CC çıkan süt 30 CC bile zor çıkıyor artık 😔 var mı bi önerisi olan yardımcı olabilecek kizlar yardım edin ne olur 🤷🤷